čtvrtek, října 25, 2001

Za všechno můžu já


Jo, je to tak. A nikdo mě nepřesvědčí o opaku (ostatně to nikdo, bohužel, ani nezkouší, kurnik). Všechno jsme zatím promastili a nikdo neví pořádně proč. Dokonce i Standa je tím velmi překvapen, a to už něco znamená, panečku ! Mně to taky dlouho vrtalo v hlavě, proč jsme takoví nuzáci, když máme spoustu motivace – to musí na nás být i vidět – když např. vlítneme na začátku zápasu na hřiště jako vichřice, jako divočáci a v čele s Kádem se furt radujeme. Lukáš se musel zřejmě někde poradit a představil zbrusu novou teorii, že za vším je buď moc nebo málo „píchání“. Nějak se mi tohle zdůvodnění pořád nezdálo, vždyť jsme vloni postupovali ve všech věcech stejně a sem tam něco vyhráli. Ani slušné váhové přírůstky, které by potěšily i Fencla – snad by to neprásknul – za tím svrabem nebudou. Navíc nelze pominout povzbuzení od J.D., která vyšponovala Lukáše a Davise k nadlidským výkonům. Tak proč, ptám se ???
MIKINA ! Už je to tak, můžu za to za všechno já, ani jednou jsem nevzal letos na zápas elegantní mikinu, která nadělala v minulosti tolik radosti Dobřichovicím. Že jim fakt chybí, dokazuje tabulka 1. ligy.
Takže : Ve čtvrtek ji na Příbram beru, bude tam viset i se svou aurou. Kluci z Příbrami si budou připadat jak na koncertu skupiny WOODOO. Ať sáhnou na cokoliv, nevyjde to, žebřiny budou pod palbou a jehličí se bude sypat tentokrát na náš vigvam. HOWGH.
Béla
PS: A esi ne, tak už zas vim prd ....


Žádné komentáře:

Okomentovat