čtvrtek, října 11, 2001

Extraliga je holt extraliga...

Jak už jistě většina z vás ví, byli jsme včera se Zbirákem náhodným losem vybráni jako pokusní králíci na antidopingovou zkoušku. Tak se mi zase ověřilo, že vypadám jak feťák a chudák Zbirda a dva nešťastníci z Odolky to odnesli jen proto, že panu komisaři Rudovi bylo nejspíš žinantní trápit mě samotného... K průběhu celé antidopingové kontroly bych chtěl říct asi toto: Nejen, že jsem neměl ani ponětí o tom, že se mi může něco takového stát, ale navíc bych tuhle proceduru nepřál ani svému největšímu nepříteli.
Takže od začátku. Nedal jsem se vůbec lacino a s tušením něceho zlého jsem se došel, cca pět minut před koncem zápasu, vyčůrat. Načež se, z ničeho nic, objevil na scéně antidopingový komisař pan Ruda, oznámil mi radostnou novinu, nechal mě podepsat příslušný formulář a s lišáckým úsměvem na rtu mi sdělil, že to byla nejvetší pičovina, jakou jsem mohl udělat a že tu dneska večer budeme asi dlouho. Chudák, těšil se na fotbal... Na formuláři bylo napsáno, že se máme do jedné hodiny dostavit do prvního patra k absolování antidopingové zkoušky. Samozřejmě, že jsem tam ihned běžel s falešnou iluzí, že to aspoň budu mít dřív za sebou. Chyba lávky! Ze všeho nejdřív jsem se musel vyčůrat do umělohmotného kalíšku a pak teprve mohlo dojít na další birokratické záležitosti. Vzhledem ke stavu mého močového měchýře (empty), jsme se celou hodinu pouze dlouze dívali s panem Rudou od očí. Myslím, že se mě pokoušel i hypnotizovat, jen aby stihnul ten fotbal. Nic! Na závěr ho televizní utkání natolik motivovalo, že mi dovolil dojít si pro pití. Podotíkám uzavřenou láhev. Díky bohu máme v šatně slušnou zásobárnu, tak to vypadalo jako dost snadný ukol. Omyl. Poté, co jsem se vrátil s 1,5l flaškou dobré vody zpět, ukázal, že je zavřená a konečně se napil, jsem samozřejmě nabídl i ostatním žíznícím. Hloupě jsem se domníval, že když každý smíme vypít 3dl vody maximálně, jedna lahev bude stačit. Ne! Každý totiž musí pít z vlastní lahve! Tak jsem běžel shánět další tři uzavřené lahve... Konečně tedy mohlo dojít na první pokus o načůrání do kalíšku až po rysku. Zrovna dvakrát se mi nechtělo, ale vidina brzkého konce trápení mě hnala vpřed. To jsem ale ještě ani v nejmenším netušil, že budu muset stát u mušle s kalhotama na kotnících, vyhrnutým tričkem a pan komisař Ruda mě bude pečlivě pozorovat. Asi, abych tam omylem nenasral... Takže na poprvé se to nepovedlo. Vrozený stud mi nedovolil se vyčůrat, ach jo. Po dalších dvaceti minutách došlo na další pokus, kde jsem použil lest, těsně před záchodem jsem přidal a začal se vyprazdňovat dřív než dorazil. Zaplaťpánbůh, povedlo se! A pak už jen samá nuda. Vyplňování dotazníků, přelévání moči z kalíšku do skleněných nádobek, milion kontrol, jestli je všechno správně a tak... No a na závěr už chci jen dodat, že jsem nestihl záznam našeho sportu, promítaného na Křižovatce, ale díky panu Rudovi umím načůrat do kalíšku s milimetrovou přesností, získanou moč dokážu bravurně přelít do libovolné nádobky s heslem "Ani kapku nazmar" a nenávratně jsem přišel o poslední zbytky studu...
 peťák

 P.S. Díky Rudo.

Žádné komentáře:

Okomentovat