středa, listopadu 13, 2019

Naposledy na Moravě




Tak vám zase píšu já (Fiky). Po dlouhé střižbě jsem použil Kulichovu metodu „nic nerozdrtí kámen“, ale podlehl jsem. Samozřejmě, aby moje druhá potupa po sobě byla nezapomenutelná, tak to pro jistotu Kubošík natáčel a dal to na Facebook, ale to je zas jiné vyprávění… 

MFF : Velké Meziříčí 0:3 (22:25,19:25,21:25)
Po překvapivě volné silnici D1 jsme dorazili do Velkého Meziříčí, kde nás nečekal lehký soupeř. V šatně jsme si řekli, co na koho hrát, a šli jsme na věc. Strop haly nebyl příliš vysoký, ale povedlo se nám na něj zareagovat líp než v Bučovicích. Do základu šli Kulich, Vláďa, Štufi, Čuda, Jirka, Mahaj a moje maličkost. Po celý zápas jsme si nebyli schopni pomoct v obraně, jak na bloku, tak v poli. Plus v druhém setu se nám ještě k tomu nedařil dávat servis. Přičemž jsme zkusili dát Kulicha na univerzála, Jirku na bombu a na blok šel Skříťa. Pár es ze strany hostů nám taky nepřidalo. Proto to dopadlo, jak to dopadlo. Večer jsme šli do restaurace, kde jsme si připili na Kulichovy narozeniny a bohužel i na prohru.

MFF : Brno 3:1 ( 26:24,20:25,25:19,25:20)
S prohrou ve Velkém Meziříčí jsme moc nepočítali, tak jsme šli do zápasu s Brnem ještě s větší vervou, než jsme měli včera. Zaklad byl Jirka, Čuda, Vláďa, Skříťa,Kulich a já. V průběhu setu se ještě vystřídali Pilda a Štufi. V ten den nám všem šel servis  jelikož si soupeř nedokázal pořádně přihrát. Jak si tak i pamatuju, padlo i hodně bloků, kterými přispěl Vláďik. A naše pole se i po včerejším fiasku taky nenechalo zahanbit. Zkrátka a dobře řečeno se nám dařilo včetně signálů, na které mladí hoši z Brna nebyli připravený.

Tak budu doufat, že při příští střižbě budu mít víc štěstí než smůly. Samozřejmě v pátek jedeme do Budějovic a v sobotu do Dobřichovic, takže náš cíl je jasný -- mít už konečně 6 bodů.

Blbec na stříhání Fiky

Žádné komentáře:

Okomentovat