středa, září 30, 2009

První ligový víkend

No, co bych tak řekl úvodem. Sice můj volejbalový registrační průkaz datuje hráčský vztah s MFF A již od roku 2000 (nebo 1999?), přesto pouze posledních pět sezón považuji plnohodnotně a hlavně kontinuelně s tímto družstvem prožitých. A přesto jsem se teprve teď propracoval ke své webovské prvotině. Na každého jednou dojde. Jsem alespoň rád, že má první aktualita se týká prvního ligového víkendu ... jak symbolické.

Dále bych se ale rád omluvil všem, kteří budou hledat mezi řádky nějké detailní i zběžné informace o odehraných zápasech, nejspíše žádné nenajdou. V našem družstvu jsou jiné chodící kroniky, které se z nenadání otevřou v pozdních večerních hodinách a začnou vyprávět historické příběhy o vítězstvích, porážkách a samozřejmě nejčastěji křivdách! Já jsem jeden z těch, který si nepamatuje většinou vůbec nic. Důkazem je, že když jsem přemýšlel na sobotní cestě domů z Chomutova jak bych shrnul oba zápasy, musel jsem se zeptat spolujezdců, s kým že jsme to včera hráli? S malou nápovědou jsem se nakonec sám rozpomněl, že jsme hráli na Odolce! Na svou obhajobu bych vytáhl něco z učebnice o psychologii tenisty. Hlavní – venkovní tenisová sezóna trvá zhruba od května do srpna pro ne moc úspěšné až do září. V těchto čtyřech až pěti měsících odehraje tenista jeden až dva turnaje týdně. Pokud turnaj pokaždé nevyhraje, a to je dost pravděpodobné, vždy poslední zápas prohraje a jede domů jako poražený. Proto základní výbavou tenisty, je schopnost okamžitě zapomenout a soustředit se na budoucí turnaj. Já jsem tento um dotáhl do naprosté dokonalosti. Většinou si nezapamatuji ani vítězství! Žiji tak ve sladké nevědomosti pln očekávání. Matoucí jsou také vzpomínky druhého dne na večerní rozbor zápasu se spoluhráči. Při přípitcích se neustále ozývá „ To jsme je rozsssssekali!“ ať jde o zápas vítězný či prohraný. Na ironickou intonaci si většinou už také nevzpomenu. A proto už jen ve stručnosti:

Pátek: Odolena Voda vs. VŠSK MFF Praha A, 3:1
komentář: Po té co Lukáš nečap a nepřijmul, nám dal o tajmu minutový kotel za to, že se nečape a nepřijímá.

Sobota: Chomutov vs.VŠSK MFF Praha A, 2:3
komentář: Ať už šlo o technický, náš či soupeřův tajm, vždy šlo jen o to jak utišit Kulichův brekot způsobený čímkoliv.

Lůďa

Žádné komentáře:

Okomentovat