úterý, září 01, 2009

Albeř 2009

Každoroční tradiční soustředění na Albeři jistě stojí za pár řádků. Jako vždy nás čekalo pár tradičních záležitostí.

Sešli jsme se v neděli v poměrně solidním počtu 14ti hráčů. Dokonce máme čtyři nové přírůstky do naší sestavy, kteří nám hned první večer ochotně sdělili jak se jmenují. Máme dva nové smečaře (Cheero a Ráca neboli René) a dva nové nahrávače (Dráža neboli Rádža a Honza). Po prvním poklidném večeru nás hned druhý den čekal triatlon, moje oblíbená disciplína. Mám v triatlonu pár slabin, po slabém plavání následuje utrpení na kole a pak ještě horší běh. Plavání letos bylo opět 350 metrů a v poměrně velkých vlnách jsme si ho moc užili a někteří, včetně mě, vyzkoušeli, jak letos chutná Osika. Po vyčerpávajícím plavání přichází 20 km na kole v místní kopcovité krajině. Letos se neúčastnil Kustod, tak jsem měl trochu strach, že skončím poslední, ale ještě pořád tu byl Malina, který ve Starém městě špatně uhnul a zmátnul tím novice Rádžu, který ho následoval, tak jsem si dojel a doběhl pro krásně třetí místo od konce. Vítězem byl tradičně Noťas systémem start-cíl. Na kole prý ani moc nešlapal, protože je chromej se zády. Pro druhé místo si doběhl Zdenán a třetí byl Cheero. Malina s Radžou sotva stihli večeři :).

Ve středu si pro nás Standa naplánoval 80 km na kole po místním okolí. Výlet začal velice úspěšně, hned po 7 kilometrech jsem píchnul a oprava se protáhla na 30 minut, což zbytek peletonu přečkal jedním pivem na Peršlágu. Oprava úspěšná a jedeme dál. Zdenán přichází po dalších pár kilometrech s tím, že má z kola osmičku, protože mu prasknul drát a jede do servisu. Peleton opět hasí žízeň. Při výjezdu z poslední hospody ztrácíme zbytek peletonu, někam se nám zatoulal Káda, Radža a Kulich a tak opět musíme stavět na pivo. No pěkně nám to začalo cca 25 km a třetí pivo :). Abychom dohnali čas, tak jedeme brutálních 40 km téměř v kuse průměrnou rychlostí přes 30 km/h. Začínám tušit, že 80 km byl jenom Standy vtip a když mám na tacháči 60 km, tak Standa již podruhé říká, že už je to jen 35 km. Poslední zastávka před závěrečným kopcem je poslední šance nabrat síly. Kozel docela dobrej a už šlapem na Peršlág. Opět lituji absence kustoda, nemám si s kým v zadu povídat. Příjezd do tábora v 18:45 na tachometru 97 km a opravdu nelituji, že jsem neujel přes sto. A moc děkuji Noťasovi, že mi slepil tu duši, bych se určitě v táboře celý den nudil.

Ve čtvrtek večer se po divadle (repríza Mauglího z Voznice) losovaly již padesáté jubilejní čtyřky. Vzhledem k tomu, že se loni nehrálo, tak byla nabytá burza, kde si každý mohl vsadit na vítěze. Nakonec se po čtyřkách rozdělilo skoro 8 tisíc. Čtyřky vyhrál Oldrige, Meloun, Monika a alternující dvojice Honza Kašpar/Kubík, kteří ve finále porazili Kádu, Ferdu, Hanku a Viktora 2:0 na sety. Tradiční závod loserů na lodičkách vyhrál s přehledem David V., Koule, Alena P. a Vlasta. Morální vítěz jsem byl já. Se svojí skoro 360 kg vážící posádkou, jsme se jako jediní necvakli :).
Tak taková byla letošní Albeř.

Medvíd

Žádné komentáře:

Okomentovat