úterý, října 21, 2008

Víťezný víkend


MFF Praha - Chomutov 3:1 (-23,18,16,22)
Po nečekaně dobrém vstupu do sezóny nás čekal volný víkend, protože náš soupeř z Chomutova projevil (na rozdíl od vedení soutěže) zdravý rozum a náš vzájemný zápas si o týden odložil na další pátek. Tuto situaci asi dokázal nejlépe zužitkovat Kustód, který si mohl doléčit svůj loketní výron a pokusit se nějak využít faktu, že Luďa za něj zaskakoval docela úspěšně minulé dva zápasy na jeho jinak tradičním liberu. Bylo vidět, že Kustóda to motivovalo - celý druhý týden se snažil dát balkón, při hře nahazoval do třetiny s ještě větší vervou než obvykle, aby všem dokázal, že bude platným smečařem. Jenže zapoměl, že s námi Standa na Moravě nebyl, takže neměl důvod o trvalé změně na postu libera uvažovat...
Co se obou zápasů týče, tak jsem nucen na úvod uvést, že víkend byl velmi bohatý na společensko-sportovně-kulturní akce a že jsem si nezodpovědně nedělal poznámky během zápasů (zde jsem nucen si nasypat přede všemi popel na hlavu, neboť zpětně mi to přijde jako zjevné podcenění). Každopádně toho moc není, co bych si krom výsledku pamatoval. Vím jen, že jsme se celý první set tahali, ale vždycky, když to vypadalo, že už jsme se rozehráli, tak jsme dali sérii autů nebo jinak nesložili. V tom vynikal hlavně autor této zprávy, a to až tak, že jsem se na ostatní mohl již od prvního setu krásně mračit (aspoň mohli ostatní oprášit mou přezdívku "Smějící se Káda"). Tato kombinace "euforie" a formy mi sice vydržela až do konce zápasu, ale naštěstí ostatní se buď rozehráli nebo jejich místa zaujali Medvíd s Lůďou. Medvída si ještě vybavuju, že docela skládal, ale to asi ostatní museli taky, když jsme vyhráli...


MFF Praha - Odolena Voda 3:1 (15,21,-17,22)

O prvním souboji se rozhodně nedá říct, že by zápas neměl náboj. Ale nelze to srovnávat se sobotou, kdy jsme se po zápase chystali jít projídat pokuty za loňský ročník (a po prdě by třeba tak nechutnalo). Navíc soupeř byl z bývalé volejbalové bašty, odkud pochází jak Standa, tak Průche - i když mám pocit, že nám tito dva tuto přídavnou motivaci oznamovali v opačném pořadí :)
Sraz začal pozdním odemčením zasedačky, výběrčí pan Pravítko ale nebyl přítomen, takže přístí rok to vidím tak na ohřáté párky místo šunky, ale třeba nám to nasmaží (rozuměj pokutu, né párek) na základě tohoto zcela objektivního reportu - neb co je webu, to musí být přeci pravda...
Tak nějak přemýšlím co ještě k sobotě dodat. Snad jen, že utkání se odehrávalo před celkem slušnou návštěvou. Tím mám na mysli, že byly zcela obsazené obě oranžové lavičky a skoro celá řada u topení :) A po prvním setu navíc dorazil fanklub pana Zbiráka.
Pokud bych měl tentokrát nějak shrnout zápas, pak bych na rozdíl od pátku uvedl, že jsme začali hrát vcelku dobře hned od začátku a první dva a půl setu jsme úplně v pohodě otáčeli - bohužel soupeř po prvním nevydařeném setu začal otáčet taky a vydrželo mu to i do konce setu třetího. A nebudu se vymlouvat na vtipnou scénku, kdy nám v závěru setu rozhodčí sebrali zpětně bod za to, že jsme stáli celou dobu dobře. Úvod čtvrtého setu se taky zcela nevyvedl, ale pak se nám nějak povedlo dát několik bodových šňůr, z nějakých 6:11 jsme to otočili na 15:12 (to berte prosím s rezervou a slibuju, že příště si budu dělat poznámky) a tento náskok už jsme víceméně udrželi do konce...
K sobotě mám už jen pár útržků:
Zbirák přes naše obavy z divácké podpory hrál docela dobře (ano, nebyl jsem sám, kdo se o jeho výkon bál a o chystané návštěvě fanklubu se nám to doneslo s dostatečným předstihem, takže bylo dost času na představy, co to s ním udělá)
Medvíd hrál taky docela dobře, i když nastoupil od začátku
Luďa skládal v pohodě všechny ztráty (taky aby ne, když se zase vrátil ke své oblíbené nůši, byť ji trošku upevnil, aby z ní šlo sypat s větší razancí)
Ostatní nemůžu moc zmiňovat, mlčení však nemusí hned znamenat matný výkon, naopak, asi hráli normálně dobře - jen mě nenapadá nic konkrétního, za co je chválit (nebo hanět). Naštestí jde buď o zkušené matadory (s 'm'!) nebo o Kustóda - a ten by mi stejně neuvěřil, kdybych ho pochválil, když jsem si do něj na úvod rýpl...
JO a nesmím ještě zapomenout, že prasátko bylo fakt vynikající...


KD




Žádné komentáře:

Okomentovat