úterý, října 07, 2008

Zájezd

Staré Město - MFF Praha 3:0 (19,24,23)

Celý týden jsme se těšili na výlet na Moravu. Jednak s očekáváním dobrého výkonu a dobrého večera. Loni se nám zájezd do Starého Města moc povedl po všech stránkách, a tak jsme chtěli podobný výkon zopakovat.
A to jak na hřišti tak mimo něj. S očekáváním, že D1 není dálnice, ale víceméně parkoviště, jsme vyjeli z prahy krátce po poledni. Plán byl pohodové jízdy ze zastávkou na oběd, to se ale rychle změnilo na stíhací jízdu. Příjezd do Staráku první posátky byl v půl šestý a zbytku týmu ve čtvrt na sedm. Protože byl začátek utkání v šest, tak ten čas nebyl úplně ideální.
Trochu jsme spoléhali na domluvu o posunu utkání a alespoň patnáct minut na rozcvičku. (Loni, když k nám Starák přijel v podobném čase, tak jsme mu dali dokonce půl hodiny na rozcvičení). Ale trenér Starého Města byl nekompromisní a se slovy, že v Praze máme stejnak jen blbé kecy, tuto domluvu odmítnul. A tak se začalo bez rozcvičky.
První set na rozhýbání hned nebyl tak špatný, prohráli jsme ho o šest bodů. Ve druhém setu jsem začali výborně, vypracovali jsem si dokonce pohodlný náskok. Ale stejně jako minulý týden nám totálně nevyšla koncovka, vedli jsme zhruba 16:10, pak ještě 23:20. Ale nic naplat, pokud v koncovce uděláme 5 až šest chyb, které Starák nekompromisně trestal, tak se asi na vítězství v setu pomýšlet nedá. Třetí set byl podle podobného scénáře, snad jen s tím rozdílem, že jsme nevedli tak výrazně. Ale opět se nám přestalo dařit za stavu 19:16. Korunku jsem tomu nasadil já osobně, když za stavu 24:23 pro soupeře, jsem si po dobrém Zbirákově servisu nasypal míč, který letěl na první přes, pod nohy o soupeřova nahrávače (panáky jsem dal :)).
Večer jsme zavítali do vyhlášeného steak housu, kde jsem seděli jak sardinky u takových barových stolečků, ale jídlo bylo opravdu vynikající. Až na pár milovníků bramborákových směsí si nikdo nestěžoval.

Havířov - MFF Praha 0:3 (-23,-27,-20)

V sobotu jsem vyrazili ze Starého města do Havířova. Malina vyndal z kufru navigaci a nastavil Havířov, v té chvíli jsem si myslel, že je to docela dobrá věc, ale po přejezdu přes Hostýnsko-vsetínskou Hornatinu nedám dopustit na papírovou mapu. Ale příroda je tam opravdu překrásná :).
Chtěli jsme odčinit včerejší porážku a tak jsem začali velice koncentrovaně. Přišlo i pár diváků a hrál se poměrně dobrý volejbal. V prvním setu se stala nevídanná věc. Nevyházeli jsme koncovku a vyhráli ho. Asi se zlomilo prokletí jsem si v duchu říkal. Druhý set soupeř trochu přeházel sestavu a celou dobu se hrálo velice vyrovnaně, pak to příšlo. Naše zhruba čtyři chyby a vedení soupeře 24:20. Pak se stal zázrak :). Nejdřív jsme složili. Pak Zbirák sundal Neussera jednoblokem. Zbirák si asi myslel, že už to Neusser nemůže složit, tak ho nechal na bezblok. Ale jeho nekompromisní ulívku jsme bez problému čapli. Holousův kraťas dělal soupeři docela problémy a tak šáhli ke dvojstřídání. Opět jsme čapli a opět složili. Tentokrát ho Máca zasunul soupeři přímo do kapsy. Ještě jsme soupeře pustili do dvou setbolů a pak jsme ho nekompromisně zařízli. Ve třetím setu jsme na soupeře vlítli opravdu s vervou a za stavu 8:1 měl Havířov vybrané oba dva tajmy a asi čtyři střídání. Při technickém tajmu to na lavičce Havířova vřelo. Náš dobrý výkon pokračoval zhruba do stavu 16:6. Pak jsme asi dostali strach z vítězství a začali trochu kupit chyby. Ale nakonec jsme to dohráli a mohli jsme slavit vítězství 3:0. Jelikož jsem nehrál, tak jsem mohl náš výkon více zanalyzovat a všiml jsem si pár momentů, které musim pochválit.
Lukáš zjistil, že složit zalívkou je méně náročné a ještě k tomu jistější, a tak celý zápas ulíval.
Holous hodil dvě velryby a čapnul v poli.
Lůďa čapnul a příjmul, což on považuje za standard :), ale i tak je třeba to ocenit.
Malina změnil po třech zkažených servisech styl a podával něco mezi skákaným a plachťákem. Vypadalo to jako splašenej motýl, ale docela to platilo :).
Káda měl sto procent.
Zbirák konečně dal servis, když přestal skákat a docela skládal v koncovce.
Skvělý trenérský tah, kdy průche šel za Malinu na servis a David místo Holouse na blok. Sice to ani jednou nevyšlo, ale aspoň dostenem nějaký panáky :).
Na Mácu nic nemám, ale hrál asi dobře.
Medvíd

Žádné komentáře:

Okomentovat