středa, září 28, 2005

Kolaudace očima majitele bytu…

Dle komentáře Zbirdy se jednalo v podstatě o fádní oslavu, kde se účastníci vykoupali a následně usmažili za živa v sauně. Je fakt, že to nakonec všechno dopadlo až podezřele dobře, což považuji za náhodu a přívětivou tvář všech svých andělíčků. Oslavu bych rozdělil na tři fáze:

1) Příprava
Při nákupech jsem musel jít třikrát – basy pro Lejtka a trochu taky pro ostatní, nějaká zelená a pro fajnšmekry víno, pak maso a zbytek žraní (svůj příchod totiž nahlásili drobečci jako Holoplečka, Meloun a nenažranec z přesvědčení Lýtko Stehno). Když jsem nakupoval maso na rožnění, tak to jsem na to dostal speciální tašku a paní se mě ptala, jestli jsem sponzor šelem v ZOO. Řekl jsem jí, že vlastně jo…. Při výjezdu z parkoviště, jsem coural zástěrkami o zem, což se mi stává pouze když jedeme s rodinou pod stan a kromě všeho vybavení a několika lidí sebou bereme taky jídlo a pití na týden. Říkal jsem si, že jsem to asi přehnal…Abych se přiznal, tak v jednu chvilku jsem měl dokonce strach, co budu dělat s tím masem, co zbude. Když jsem celý nákup vynášel do bytu Hanka spala (na hodinách bylo totiž něco kolem desáté večer), což jí však dlouho nevydrželo, páč jsem začal klepat 15 krkovic. Při páté se zeptala jak dlouho to bude ještě trvat, při desáté, že si už snad dělám prdel a při patnácté mě tam poslala…prostě jsme si udělali hezkej večer, ale říkal jsem si, co bych pro kluky neudělal (aby měli alespoň co blít).

2) Realizace
Vypíchnul bych několik okamžiků, které si pamatuji:
a) příchod lidí – všichni jsou hladoví a žízniví – začínají žrát a chlastat jak prokoplí
b) grilování – nevěřícná a odmítavá gesta k mému způsobu rožnění krkoviček, kdy se pravidelně střídá flambování s uzením, vystřídal blažený úsměv při jejich konzumaci, kromě Zbiráka, který vypadal, že sám je uzenej
c) vše sežráno, situaci jsem zřejmě podcenil, příště nakupuju pro slony
d) začíná hra, která se mi vůbec nelíbí, jelikož se může stát, že dostanu rum; v prvním kole jsem ušetřen zelenou, která mi totálně zkazí chuť vína, který jsem doteďka pil; zvedá se Holous přináší rum a říká mi, že je to fér, odpovídám, že znám i férovější věci a tak nakonec unikám jisté smrti
e) Lejtko prej panáka nechce, že prej by mu to po těch jedenácti dvanáctkách nemuselo udělat dobře
f) po půlnoci vyrážíme podruhé do bazénu a nakonec i do sauny – já samozřejmě pouze v pasivní roli pozorovatele. Lejtko po cestě vypíjí další dvě dvanáctky. Mimochodem při první návštěvě bazénu mě tam hajzlové (můj nejlepší kamarád, abych byl přesnej) hodili. Koupají se nahatí, je to fakt hustý…a hnusný
g) nejsou to lidi, jdou ještě do sauny (je cca 2:00), dávají si 110 stupňů
h) nechcípli
i) začíná konfrontace v bazénu, německá párty zhnuseně odchází po Spartakiádě ožralejch naháčů
j) těhotná sousedka nás jemně upozorňuje, že už je ráno a chtěla by se chvilku vyspat
k) florbalovej zápas s Holousem a Lejtkem, výsledek si nepamatuji
l) první mrtví – Peky spí na Zbirákovi a ten na Melounovi, Lýtko usíná také, je přikryt růžovou dekou a situace je prohlášena za největší hanbu a potupu chlapa (kam se hrabou mámovy růžové lampičky do ložnice…)
m) čtu pohádku Pekymu, něčemu, že prej nerozumí…
n) odcházím spát s tím, že mi ráno bude blbě

3) Po oslavě
Probouzím se a je mi blbě. Je mi blbě celej den, ale mám to za sebou…

Lukáš

Žádné komentáře:

Okomentovat