pondělí, listopadu 01, 1999

Pan Kouba je jeste plny dojmu ze Stareho Mesta.


Páteční zápas se Starým těstem opravdu nejde jen tak přejít bez alespoň elementárního záznamu. Doufám, že někdo poté připojí též aktualitu z pátečního večera.

Na zápas jsme se nakonec sjeli v plné sestavě, ačkoliv někteří lidé s účastní měli opravdu velké problémy (pan Holous přiletěl z Osla, pan Kouba jel přímo ze Sušice). Vedení opět nezklamalo a po neplatných jízdenkách při cestě do Havířova se blýsklo o hodinu dřívějším avizovaným začátkem utkání. Naštěstí jsme to zjistili již během cesty, takže nevim jak ostatní, ale já jsem měl dostatek času na kávičku a palačinku s jahodami a šlehačkou u pana Schibeho. Takže po takto příjemně stráveném odpoledni jsme se konečně dostali k naplnění cíle naší cesty – před domácím publikem zesměšnit domácí miláčky mohutně povzbuzované jejich úžasnou hymnou. Po dvou dosti tvrdých porážkách jsme potřebovali vyhrát opravdu jako sůl. A nezačali jsme špatně, první set jsme vyhráli vcelku s přehledem. Druhý set nás však již uvedl zpátky do reality. Třetí set jsme vedli 24:23 a měli jsme příjem a já se tak dlouho dohadoval s Holousem, co půjdeme za signál, až jsem poslal příjem rovnou doprdele. Pak ten idiot na druhé straně zkazil podání. No nakonec pan Schibe to ještě 2x (slovy dvakrát) vymastil a byl konec. Během tohoto nešťastného setu se nám navíc ještě zranil pan Olda (ne že by to byla škoda, ale člověku to nepřidá). Ve čtvrtém setu jsme zmobilizovali síly a s podporou vedoucí úlohy pana Bély, kterého jsem viděl hrát v takové formě naposledy před pěti lety, jsme ty nešťastníky úplně převálcovali.
No a pak byl ten tajbrejk. Nakonec skončil 27:25 a nevim jak ostatní, ale mě se klepali ruce ještě hodinu po skončení. Od stavu 15:15 jsme my i soupeři pomalu přestávali býti normálními lidmi, což se projevovalo tím, že po každém uhraném balónu jsme řvali a skákali jako pominutí (nejsem si jist, ale myslím, že se tímto pudovým způsobem projevoval i pan Béla). Nutno dodat, že stejná proměna nastala taktéž u soupeřů, takže si dovedete představit, jak intenzívně jsme si to navzájem sypali. A nakonec to zařídil opět pan Béla, jehož blok udělal přítrž tomu bláznění. Bélo gratuluji (one man show)…..
PS: Jsem rád, že jsem musel jet po zápase zpátky do Sušice, a tudíž neabsolovovat zřejmě velmi intenzivní a vyčerpávající oslavu vítězství. To bych taky v sobotu vůbec nemusel dojet.

Lukáš

1 komentář: