pátek, listopadu 29, 2013

Dobřichovický double


Tak uběhl zase celý týden a před námi byl dvojzápas s Dobřichovicemi. A jelikož jsme se s Parkym opět ocitli ve střihačským finále, nemohl jsem ho v tom nechat vykoupat podruhé. Ach, jakej já jsem lidumil…

Moji individuální příprava na páteční zápas začala už ve středu. Navezl jsem si všechny zápasový věci do skříňky v Hostivarské aréně, jelikož jsem ve čtvrtek na trénink nemohl a v pátek jsem jel na zápas vlakem rovnou z UL a chtělo se mi tahat ty krámy s sebou. Oboje mělo stejný důvod. Zase mi pili krev, aby zjistili, jestli už jsem normální nebo mám pořád borelku atd… Do těďka to nevím.

Kolo první
Všichni jsme se sešli v zasedačce, už ani nevím jestli včas a co jsme si vlastně řekli. Ono to bývá často dost podobný: „Nic nevíme, uvidíme, co vleze na hřiště.“  Navíc mi bylo šíleně blbě. Bez krve se blbě žije.
Tahle pasáž mi dělá největší problém. Upřímně obdivuju Kulicha, že si pamatuje 99% všech balonů a ještě k tomu chronologicky za sebou. Já mám problém si během tajmu vybavit poslední třetinu.
Řekl bych, že začátek byl +- vyrovnaný. První set oni – nic moc. Druhý set my – už jsem tam viděl dcl naději.  Druhý se vyrovnaně oni – pořád to jde… Ale čtvrtý set tragédie. Odešli jsme s 18 a byl konec.

Kolo druhé
Druhý den jsme se všichni sešli v Dobřichovické nízkopatrové tělocvičně. Na parkovišti aut jak na magistrále, tak se očekávaly našlapaný tribuny. Ale kdepak. Volejbal netáhne. Diváků na místní poměry jen pár. Zbytek byl bůhví kde.
Nikdy jsem se nízkého stropu nebál, protože jsem na podobném začínal svou kariéru. Jenže jsem asi vyrost nebo co a během rozpinkávání s Turym jsem zjistil, že je níž než by se mi hodilo.
No a tak probíhal z mé strany zápas furt. Buď příjem na 3 metry nebo 5 čísel přes, kam už Průche nedosáhl L
Opět menší nevelké vzpomínky, ale sety byly o poznání míň vyrovnanější než předchozí den. Svědčí o tom poslední set, kdy jsme dali usměvavých 12 bodů a jeli domu.
Suma sumárum tragédie. Za víkend ani bod a v tabulce pokles. Snad si na Kladnu a Hnojárně spravíme chuť.

Váca

Žádné komentáře:

Okomentovat