úterý, listopadu 19, 2013

EGE a Plzeň

MFF – EGE 3:2 (16,19,-15,-19,13)

Exkluzivní dva sety

V pátek k nám zavítal tradičně kvalitní celek z Českých Budějovic. Nastoupili jsme ve vítězné sestavě z Nymburka – Koube s Hynkem na smeči, Káda s Kulichem na bloku, Průche na náhře, Váca na liberu, já na účku. Hned od začátku se pro nás zápas vyvíjel až nadstandardně dobře. Pravidelná ztráta podpořená dobrým servisem, po kterém se nám dařilo slušně bránit a hlavně míče z pole úspěšně proměňovat v bod. Konečně naše hra vypadala tak, jak bychom chtěli.

Nešlo nic
Kdo ale čekal rychlý odchod do sprch, mýlil se. Hosté přidali na servisu, zejména hostující Emmer nám škodil nejvíc. My jsme naopak na servisu i na ztrátě dost zvolnili a celkově se nám přestalo dařit. Šlo se tak do tie-breaku. Ten se pro nás ze začátku vůbec nevyvíjel dobře. Nechtěli jsme ale promarnit dobře rozehraný zápas, tak jsme v koncovce udřeli těsnou výhru 3:2 a mohlo se jít slavit.

Zkažený mejdlo
Rozhodli jsme se jít udělat radost našemu dlouholetému spoluhráči Zdenánovi na jeho besídkářkou oslavu třicetin kamsi na Výtoň. Potom co nás místo nahlášeného počtu čtyř lidí přišlo deset, byl překvapen nejen Zdenán, ale hlavně organizátoři besídky, kterým jsme tím dost narušili program. Pak jsem musel na bus do Příbrami, tak snad se vše vyjasnilo a Zdenán bude na besídku vzpomínat v dobrém.

MFF – Plzeň 3:0 (15,12,18)

Zápas pod kontrolou
Sobotní duel měl zajímavou příchuť v tom, že v týmu Plzně přibyl po Mácovi další dlouholetý „Matik“ – Zdenán a okusil tak tíhu okamžiku hrát v chrámu ticha proti Modrýmu Moru. Začali jsme ve stejné sestavě jako v pátek. Až na drobné zaváhání na začátku jsme postupně získávali převahu. Soupeř nám pomáhal horším příjmem, na kterém se vyautoval Máca. Zdenán to taky moc lehký neměl. Jednak byl ještě rozhozenej z naší páteční přepadovky na besídce a z horších příjmů nás ani na útoku nemoh moc potrápit.

Veselá vložka
Za jasného stavu si Standa mohl vyzkoušet změny v sestavě. Neodpustím si ale vyzdvihnout střídání Rohlíka za Průcheho. To, že je Rohlík známým bavičem v hospodě už víme. Ale to že nás chce pobavit nějakým tím ekvilibristickým kouskem i při zápase... Na dvoják při první pinklý bodovce už jsme zvyklí (Lukáš mu ještě nedones samozahřívací rukavice). Ale že si při druhý bodovce po mocném zařvání „JÁ“ udělá výron, svalí se na zem a míč spadne vedle něj, to značně pobavilo i na Hostivarskou arénu početnou návštěvu pěti lidí. Jsme zvědavi, co přijde příště Rohlíku, ale když to zvedne diváckou návštěvnost, proč ne.

Zdenánovo oslava
Zápas jsme v klidu dohráli a čekala nás oslava Zdenánovo kulatého výročí v Neklidu. Ten se toho zhostil bravurně. Řízečky i tatarák se opravdu povedly. Pak jsem zjistil, že zápas byl už od začátku pojištěnej, protože Zdenán dostal pořádnýho kapříka. Mrzí mě jen, že jsem nemoh slavit až do konce, protože jsem musel na bus do Příbrami.

Závěrem
I když jsem prostřihal aktualitu, jsem rád, že jsem aspoň moh psát zatím o nejúspěšnějším – pětibodovém – víkendu téhle sezony.

Parky

Žádné komentáře:

Okomentovat