čtvrtek, září 19, 2002

Boruv otevreny dopis Melounovi


Posledni aktualita vyprovokovala Boruv otevreny dopis Melounovi.
Jen co jsem si včera přečetl Melounův článek, plný falešných, ale opravdu falešných slovíček, začal jsem si připravovat odpověď. Chtěl jsem uvést příklady z historie, kdy se Wyatt Earp (nebo to byl Divoký Bill Hickok?) jen shovívavě usmíval nad vítězstvími Divokého Billa Hickoka (nebo Wyatta Earpa?) ve střelbě na terč. Chtěl jsem použít jeho slov o tom, že umění proděravět kousek papíru má s uměním proděravět protivníkovo srdce jen velmi málo společného a pravý muž nevyhledává dětinské zábavy. Chtěl jsem Melounovi poděkovat za organizaci turnaje, který přiblížil střižbu masám a příjemně vyplnil polední pauzu, ale zároveň ho jemně, ale důrazně upozornit, aby nesrovnával nesrovnatelné a nechal neadrenalinovou střižbu na místě, které jí patří - mezi nealkoholickým pivem, držkopleskem o sirky a sexem s gumovou pannou. Chtěl jsem se s ostatními podělit o jiné momentky, které mi bliknou před očima když se řekne Albeř a střižba. Meloun a vozík plný popelnic. Meloun a vozík plný ešusů. Meloun a tácek plný panáků. Meloun žadonící aby dostal ještě šanci. Měl jsem to krásně vymyšleno. Ale po včerejšku, kdy jsem s hráči "C" oslavil jejich závěr sezóny tím, že jsem jim koupil pár panáků (a to je "pár" jen eufemismus pro "všechny, až na jeden, kterej koupila Alena") jsem zahořkl a nenapíšu nic. Bóra

Žádné komentáře:

Okomentovat