pondělí, července 24, 2000

Takhle nějak jsem viděl turnaj v Hodslavicích.


Jelikož jsme vynechali v aktualitách dva turnaje, tak jenom pár vět ke každému z nich. Po vcelku úspěšných Dobřichovicích jsme vyrazili s velkými ambicemi do Hodslavic. No a podle toho jsme taky dopadli. První chybou bylo, že jsme jeli v pátek, druhou že šli do restaurace a poslední, že mamka měla novej mobil. V živote jsem nějakej mobil neoslavoval tak intenzivně. Omlouvám se Pepovi, že jsem ten woodoo Absint nevypil, ale už jsem fakt nemohl a zřejmě by mě vyprovodil za ním. No abych to shrnul, všichni říkali, že jsme měli pár panáků, no nicméně já jsem měl pocit, že jsem vypil sud zelený a zapil ho vyjetým olejem. Pro dokreslení mého stavu v sobotu dodávám, že ačkoliv bylo 40 stupňů a všichni se opalovali, já jsem chodil v teplé teplákovce a třásl jsem se zimou.

Co se týče volejbalu, měli jsme trochu smůlu. První zápas jsme vyhráli s přehledem 2:0 (55:51) a pak jsme hráli se Starákem. První set jsme vyhráli, v druhém jsme vedli 24:23 a nezadařilo se, takže jsme prohráli. Výsledek 1:1 nám rozhodně nezaručoval postup a navíc nás čekali Vítkovice. S Vítkovicemi jsme hráli smolně také 1:1 a tak nakonec o jeden bod postupovali vedle Vítkovic kluci ze Starého těsta. Hezkej výlet na Moravu, ale doufám, že v takovéto podobě poslední. Dojmy z tohoto zájezdu zlepšuje pouze páteční zastávka v Novém Jičíně, kde jsme si zašli na večeři do zámecké restaurace (Vojta by jenom slintal) a poté koncert velmi atypické skupiny Jablkoň na náměstí, kteří nám dokonce na přání zahráli pro Wendelína “Dětskou”. Začíná to “Vařila myšička kašičkuuuuuu…….”. Divácká kulisa byla složena z poloviny našimi spoluobčany z Romonska, takže poté, co jsme shlédli velmi pěknou rvačku o jednu z laviček, nasedli jsme do auta a uháněli k Hubům.
24.7.2000
Lukáš Kouba

Žádné komentáře:

Okomentovat