neděle, ledna 20, 2013

VK Rakovník a USK Slavia Plzeň

   Když jsem se dnes ráno probudil, už vedle mne na loži nikdo nebýval. Bylo devět hodin dopoledne a tak jsem se rozhodl, že si udělám černý anglický snídaňový čaj. Vytáhl jsem si z lednice sýr, margarín a šunku, Pražskou šunku. Ach, jak je mi ta Praha milá, pomyslel jsem si a vykoukl jsem z okna, abych ji znovu viděl. Před pár dny se celá zachumlala do bílé peřiny a stejně jako mně před chvílí se jí z ní nechtělo vylézat. Pootevřel jsem na chvíli okno a nechal proniknout několik příjemných tónů vůně z blízkého pivovaru.
Namazal jsem si chleba, přidal plátek šunky a neopomněl ani sýr. S chutí jsem se zakousl, když vtom se ozval čaj, že je již vylouhovaný. Nalil jsem do něj ještě trochu mléka, aby se zjemnil a zchladil. Abych si ranní chvíli ještě více zpříjemnil, vytáhl jsem gramofonovou desku Animals a při usrkávání z šálku jsem se nechával unášet příjemnými rytmy kytar Davida Gilmoura a Rogera Waterse. Když deska dohrála a jehla začala poskakovat po jejím okraji, začínal jsem se rozvzpomínat na svoje dnešní povinnosti.
   Mám dnes ráno přednášku z biochemie, ale ta je s Pepou, to je zbytečné tam chodit. A potom je ta anatomie. Tu se stejně musím naučit sám, tam mi nikdo nepomůže. Budu se tedy dopoledne učit, rozhodl jsem. Zasedl jsem za svůj důvěrně známý psací stůl, kde jsem si v tomto akademickém roce navykl trávit téměř všechen svůj volný čas a začal přemýšlet, co bych se tak učil. Anatomii? Tam mě čeká penis, do toho se mi po ránu opravdu nechce. V embryologii musím dodělat zevní genitál, tam je to podobné. Tak tedy histologii, ta je stejně celá smyšlená, tady budu ještě na chvíli mimo krutou realitu. Než jsem však začal s učením, napadlo mě podívat se ještě na zprávy na internet. Poté, co jsem neobjevil žádný nový, smysluplný titulek, zavadil jsem pohledem o hodiny. Bylo téměř půl jedenácté. To už bude za chvíli čas oběda. Tak kdybych tu chvíli proložil kvalitní prokrastinací, nemusel bych se dopoledne učit! A tak jsem se dostal k psaní této aktuality.

 VK :
Rakovník – MFF Praha 1:3 (22, -22, -23, -16)
   Páteční den si pamatuji velmi nepřesně, stejně jako všechny ostatní. Měl jsem dlouho školu, ale i tak jsem stihl oběd a ještě se stavit doma pro věci na zápas. V 15:43 jsem se dostavil do „Lišky“, kde jsem před X-boxem objevil i bezstarostného, zrovna malíře, Kulicha a Parkyho. Ten vypadal torchu nervózně. Proč, to jsem pochpil  hned při výjezdu z garáže. 300 koní, ustájených pod kapotou Koubeho nového vozu, si v tak hojném počtu s ostatními řidiči na cestě moc hlavu lámat nemusí.  Z cesty si pamatuji zácpu na jižní spojce a potom rozmazanou krajinu okolí Prahy. Naše poklidná jízda, až na to auto, vypadala asi takto: https://www.youtube.com/watch?v=a_MBfSFPFd8 – po městě a pak na dálnici: https://www.youtube.com/watch?v=y6rnLOiZctw. Díky skvělému závěru jsme byli v šatně minutu před 17. hodinou, což nás potěšilo o to víc, když Ráca dodržel svou tradici, nedbal svého předsevzetí a spolu s dalšími přijel minutu po celé.
   V zápase jsme se po Vánocích přeci jen trochu hledali a to i přes skutečnost, že jsme v týdnu sehráli zápas s policejní reprezentací (ten byl, jak se později ukázalo, domluven výměnou za smazání Koubeho bodů za přestupky). Zápas jsme měli ve svých rukou, a tak jsme první set prohráli, abychom se dostatečně motivovali. Vše klaplo, jak mělo. Za zmínku stojí Koubeho překonávání soupeřovy obrany, kdy byl asi třikrát zablokován a vykryt v jedné výměně, kterou nakonec zakončil ulívkou přes zmateného soupeřova nahravače. Závěr zápasu ještě zpestřilo soupeřovo libero, když předvedlo zajímavou scénku, kterou rozhodčí ohodnotil plným počtem, tedy červenou kartou.
   



USK Slavia Plzeň
Plzeň – MFF Praha 2:3 (-11, 18, -16, 22, -13)
   Ráno jsem v sobotu brzy vstával, a ač nebyla neděle, oblékl jsem se do svátečního. Byl den voleb. Avšak ještě před tím, než jsem zašel odevzdat hlas presidentu Karlovi, zašli jsme s pár přáteli na výstavu Františka Kupky – Cesta k Amorfě. Za zmínku stojí:

Velký akt: http://img.aktualne.centrum.cz/52/64/526478m-frantisek-kupka-velky-akt.jpg
  
Portrét jeho nevlastní dcery – Andree:

Amorfa – dvoubarevná fuga:

http://img.aktualne.centrum.cz/106/5/1060504-frantisek-kupka-obraz-amorfa.jpg
   V Plzni na nás čekal bratrovražedný souboj. Ten probíhal se vším všudy, kdy jsme hráli doslova nahoru, dolu. Že je to opravdu podivný zápas, dokazovala i atmosféra v hledišti. Obecenstvo povzbuzovalo domácí tým snad jen ve 4. setu, když viděli, že se podaří „urvat“ bod. Za zmínku určitě stojí i přerušení zápasu paní Koubovou, která hledala klíče. Před aurou její osobnosti se ani rozhodčí neodvážili odporovat a byli nuceni počkat, až se vše vyřeší. Celý zápas nás provázela smůla, která nám zabraňovala získat důležité míče v koncovkách, nebo zvednout nějaký balon v poli. Tie-break, ač vítězný, tedy znamenal ztrátu bodů a vzdálení se snu o 3. místě.
   Nakonec se vše šlo probrat na Potravky, kam všichni spěchali potěšit svá játra. Já jsem spěchal domů, aby mi místo před stolem někdo nezasedl a protože jsem se nemohl dočkat, až se budu moci opět učit, tak referát z restauračního zařízení ode mne bohužel chybí.
   Nezbývá mi, než Vás pozvat na poslední kolo základní soutěže, které hrajeme v domácím prostředí a v němž proti nám nastoupí Ervěnice a Kladno. Doufáme, že se před play-off předvedeme v dobrém světle. Největším lákadlem zřejmě bude Koube, který přijede v lyžácích. Přikládám ještě video z Koubeho lyžařské dovolené: https://www.youtube.com/watch?v=yL0CdOch4Xo .
   Na závěr musím ještě upozornit na pondělní kvalitní vystoupení Průcheho, kterého jsme zapůjčili tápajícím Benátkám. Všichni mu přejeme hodně štěstí a zdraví a doufáme, že nás bude vzorně reprezentovat a šířit věhlas MFF Praha. Benátkám (oběma) přejeme, aby se nepotopily na samé dno.
Postskriptum: Základní anatomické postavení pro popis penisu je v eregovaném, tj. ztopořeném stavu.

Štěpán

Žádné komentáře:

Okomentovat