středa, prosince 09, 2009

Odolka a Chomutov

Tak jsem zase prostřihal střižbu a teď tu válčím s aktualitou. Byl jsem snad ten poslední, kdo si aktualitu přál, a proto jsem ji nejspíš dostal. Tolik lidí kolem, kterým by střižbu nevadilo prohrát a chtěli to pořádně osolit, tak ty můžou zas jen komentovat moji aktualitu. Teď ještě proč jsem zrovna teďka nechtěl prohrát. Měl jsem před sebou tři zápočty a měl jsem hlavu někde jinde než na volejbale. Aktualita se mi vypařila hnedka z hlavy a soustředil jsem se na to, abych to napsal dobře a měl to z krku. Dny počítaní mechaniky a kreslení deskriptivy už mám za sebou a deskriptiva je doma a na výsledek mechaniky ještě čekám. Třetí zápočet byl z tvorby technické dokumentace a to jak jsem to napsal, budu vědět taky až později.

MFF Praha - Odolena Voda 3:1 (22,-24,25,23)

Teď k zápasům. Souhrn zápasu s odolkou si vzal na starost hned Noťas a napsal vše podstatný, takže snad můžu jen dodat, že první set jsme začali velmi dobře a neměli tak s odolkou žádný problém. Druhý set nám odolka zavařila a v koncovce si vítězství druhého setu pohlídala. Největší okamžik zápasu nastal ve třetím setu, kdy jsme v závěru dokázali otočit stav v náš prospěch a vyhrát tak 27:25. Určitě pomohla taktika bránění ve výhledu soupeře našima předníma hráčema což těžko nesl jejich trenér a dost to vypadalo jako na Proseku. Čtvrtý set, i když v koncovce kousali jsem si už pohlídali.

MFF Praha - Chomutov 3:0 (21,22,18)

Zápas s Chomutovem byla spíše exibice. Hráli jsme každý druhý balon středem a přesto ani ve třetím setu si s našema střeďakama nedokázali poradit a připadalo mi, jak kdyby se jich báli a pomalu tak na ně ani neskákali. Chomutov se v útoku moc nepředvedl, a proto ani nemohl vyhrát. V poli sice pořád jezdili, ale to bylo tak jediný na co se na jejich straně dalo koukat. Taky musím dodat, že jsme se hodně zvedli a za celou půlku sezony jsem neviděl u nás tolik chycených míčů jako právě proti Chomutovu a taky chuť hrát. Je pravda, že první chycený míč jsem vám musel ukázat jak se dá vzít i hlavou když mě jejich smečař odstřelil na lavičce a pak jsme se zřejmě přestali bát a snažili se to vzít za každou cenu :D. Poslední míč zápasu mi hodně zůstal v hlavě a musím ho sem napsat, neboť Koubič chytnul téměř ztracený míč v rybičce a stihl se pak ještě vrátit na síť zablokovat jejich účko.

Rohlík

Žádné komentáře:

Okomentovat