čtvrtek, února 10, 2000

Tak jsme jim to zase nasekali

MFF - Sokolíci z Dobřichovic 3 : 0 (všechno kolem dvaceti bodů)
středa 9.2.2000, 20:00 - 20:52, Hostivař
Borci z D. vymysleli před středou novou taktiku. Minule jim nevyšla novinka - pár piv a 2 panáky. Jak teď na nás ? Vůbec nebudou nervózní, na zápase jim nebude záležet, nebudou si všímat rozhodčího, prostě budou v pohodě. Asi ji nedodrželi nebo co, ale byli vyklepaný jak startky, nekladli odpor. Soudruzi z NDR někde museli udělat chybu.

Lukáš to pod odborným dohledem starýho Koubiče na galerce pěkně solil, což tatík kvitoval neustálými komentáři, bílé dítě zakončovalo buď tři až pětkrát za sebou stejně tupě do bloku a dolů nebo roládou mezi lidi nebo peckou na bezblok z pětky. Samozřejmě si Kádečko neodpustil soupeře zesměšňující ležérní zákrok jednoručkou v rybě v poli. Na lavičce D. panovala stísněná nálada, občas prolomená nějakou tou prdelí, volem, sympatickým pousmáním, apod. Mrzí mě, že jsem se podílel na potupném střídání švagra, kterej za to, jak všichni viděli, absolutně nemoh. Za zmínku stojí přibití Pekyho k zemi bombou Pompeho skrz blok a taktickej průchod Čika pod rukou podávajícího, už nevím koho z D. Taky si myslím, že na D. mohlo dost neblaze zapůsobit, že nejen že si některý lidi u nás v mančaftu dělají prdel z doktorů, ale ještě ty doktory posílají stírat mokrou podlahu při volejbale. To je teda už fakt vrchol !
Spodní rozhodčí vyjeveně po utkání říkal "Tak to jsem fakt nečekal. Čekal jsem cokoliv, ale že to bude takhle rychlý, to mě ani ve snu nenapadlo." Ostatně ani v šatně D. nebylo úplně ticho. Asi nějaká vnitřní krize, nebo co. Podle zpravodajů to vypadalo, že se Kuzmič neudrží a vzácně vyrovnanou trenérskou dvojici plus ty, co se nachomejtnou okolo, ztrestá pár umístěnejma fackama.
A tak už to máme celkem 7 : 0 a asi to bude nakonec 8 : 0. Měl jsem fakt radost a navíc mi nebylo zima, protože jsem byl teple oblečenej v mikině !

Bél
 
PS: Ty panáky za vítězství platí. Nějak se mi to s tím sponzoringem přes 1300. přístup a nemrcoušství D. přestává rentovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat