pondělí, listopadu 16, 2009

Nuda v Brně pak i v Budějovicích - 3:1 (-20,17,18,25), 3:1 (-22,24,14,14)

Tak na mě taky konečně padla aktualita, už jsem se nemohl dočkat :)


Páteční výlet do Brna byl opravdu vydařený, už po Ládilově mailu, že by zápas v Brně mohl začínat o 15 až 20 minut déle než byl oficiální začátek, jsem čekal nějakou zradu.

V jednu hodinu odcházím z práce, šéf na mě stačí pouze zavolat jestli jsem se nezbláznil, bez ohlédnutí jdu domů a posléze na sraz s Malináčem. Cesta probíhala klasicky, jedna zastávka na benzině, nějakej ten spánek a ani jsem se nenadál a v šest jsme v Brně. Sotva vystoupíme z auta zastaví se u nás nějaký člověk(asi delegát) a oznamuje nám že v hale zrovna začal zápas žen a začátek našeho utkání je v nedohlednu(to je ta zrada). Začali jsme hrát v 20:00h oproti oficiálnímu začátku 19:00h. Připadá mi trošičku zvláštní že týden před naším utkáním organizátoři z Brna nejsou schopni vyhodnotit situaci tak, aby oficielně požádali o změnu začátku utkání? Nevím jestli jde o organizační neschopnost, nebo snad záměr, abychom se při každém příjezdu do Brna cítili co možná nejlépe naladěni. Přátelé, pro příště trošku úcty k pracujícím lidem a jejich rodinám, ať kvůli zápasu v Brně nemusím v neděli do práce…myslím že nemluvím jenom za sebe. O příjezdu domů v půl druhý už ani nemluvím, to jsem vyřešil plechovkama po cestě.

K zápasu toho moc mít nebudu, už mi vyprchali vzpomínky. Po lehké poradě v hale, kde bylo řečeno že by jsme měli vyhrát nějaký ten těžší zápas, jsme na soupeře vletěli v poměrně slušném tempu a bez větších chyb jsme první set dotáhli do vítězného konce. V dalších setech jsme tak nějak ztratili vše co nám v prvním setu šlo, bez větších problémů jsme prohráli tři sety v řadě. Nešlo nám nic, podle mého nejvíc hořela obrana a příjem. Je fakt, že dávali docela hnusný podání, ale s tím by se asi v první lize mělo počítat.

V sobotu vyrážíme na zápas do Budějovic, vyrážíme na čas, přijíždíme na čas a začínáme hrát na čas, tak jak je to normální u všech ostatních týmů v lize kromě Brna.

Samotná hra byla v podstatě dost podobná jako v pátek, první set poměrně slušný výkon, s tím že soupeř nebyl pomalu schopný přendat balon přes síť…výhra. Druhý set, pomalu nám začíná odcházet příjem, ještě bojujeme, dorovnáváme na 24:24, posílám bodovku do zdi, konec. Třetí a čtvrtý set, odešlo nám úplně všechno, prohráváme.

Není třeba věšet hlavu, bude lépe. Hůř hrát podle mě už neumíme.

Máca

Žádné komentáře:

Okomentovat