pátek, listopadu 21, 2014

MFF Praha - ČZU B 3:2 (21,27,-21,-10,7)


... jak podavač a fanoušek málem psali obě aktuality...
Rameno mám pořád ve stádiu rozpadu, tak jsem se šel v sobotu na kluky kouknout jen jako divák/podavač. O chvíli po mně dorazil jen jako divák i KD. Tak jsme kluky mohli podpořit jen tím, že jsme umravňovali roztržité fanynky ČZU a komentovali chyby rozhodčího dostatečně nahlas, aby se z nich  pro příští výměny poučil. To jsme ale s KD ještě nevěděli co nás ten večer čeká...

Kluci nastoupili (bez nemocného Hynka) s Rohlíkem na náhře, Koubem, Štěpánem na smeči, Rácou na účku, Kulichem, Malináčem na bloku, Vácou na liberu. První dva sety naše hra vypadala dost dobře. Hodně jsme čapali, uhrávali bodovky, Rohlík s Koubem, předváděli pěkné kombinace na ztrátu, Štěpán bombil z pipu, středáci rozdávali bloky jak od zdi. Hra celkově byla pestrá a celkem bez zbytečných chyb.
Od dalšího setu soupeř změnil nahrávače a smečaře, přitlačil na servisu a začal nás přehrávat. Díky tomu jsme měli o trochu horší příjem, nešlo už tolik kombinovat a začaly se kupit chyby... Standa neměl moc na výběr se dvěma střídači na lavičce pro oživení hry. Nicméně jako dobrá alternativa se na účku osvědčil Tury, který to sekal hlava nehlava.
Po výprasku ve 4. setu se šlo do tiebreaku. V něm jsme začali velmi dobře, slušnej servis, pár bloků a bodovek. Náskok v průběhu setu kluci pořád zvyšovali a mohli jsme se radovat z cenného skalpu v podobě porážky vedoucího týmu 1-M.
Následovala střižba. S KD jsme se samozřejmě zúčastnili s tim, že v tolika lidech se přeci nedá prohrát. Takže první finálko jsme si dali spolu... KD mě nekompromisně sbalil můj chcíplej kámen, slaboučcce sevřenej v pěst mojí nemocnou rukou, takže jsem možná neměl šanci vyhrát ani kdyby KD dal nůžky...
Kluci se nade mnou ale slitovali, odpustili mi psaní páteční aktuality, když jsem tam nebyl a  šli střihat znovu. KDmu se ve finále asi zalíbilo, tak si ho v další střižbě hned zopakoval. Potvrdil ale roli zkušeného střihače a muže bez nervů a stejně jako mě rozsekal i Vácu...
Škoda, že z víkendu nebylo bodů víc, v sobotu jsme hráli fakt dobře. Dva body ale dobré, play-off se nám opět o něco přiblížilo...

Parky




Žádné komentáře:

Okomentovat