čtvrtek, září 23, 1999

Pár básní od pana Jumpera


Pracant
Nesl maly mravenecek
lesem kousek drivka,
nedbal na svou cerstvou kylu,
vyhrezla mu strivka
Navod
Sledoval jsem v televizi,
jak pracuje mecem kat,
s partnerkou ted mame krizi,
udelam to taky tak.
Otrava
Jedovata houba,
rostla sama v kleci,
uthl ji jeden trouba,
ted se sviji v kreci
Osudova
Rekl - dal uz nemohu!
K lasce nemam vlohy.
Zvolil spatnou polohu,
vlak mu prejel nohy.
Na vozovce
Belham se za autobusem
kez by mi tak zastavil,
bezim dlouho rychlym klusem,
v tom se infarkt dostavil.
Radostne vyhlidky
Az mi bude tak sto deset,
prijde Buh a zmackne RESET.
Pracant
Nekdo zvoni, nadavam,
nemam ruce volne,
prave tchyni vyndavam
z kyseliny solne.
Par gumovych rukavic,
marne smatram po dne,
nezbylo z ni vubec nic,
ac ji bylo hodne.
O mysich (Podnikatelska)
V uzavrenem Mitsubishi
chcipli mi v tom hicu mysi.
Jizni
Ja mam holku z Madridu,
kdyz si sunda hadry, jdu.
Na vystave
Uprostred soch a plastik
tesim se domu na styk.
Matematicka
Pod oblohou svetle sedou,
clun A a clun B si jedou.
A kdyz vyjde slunce,
vyjede i clun C.
V deset tricet devet
sed si na me medved.
A v jedenact deset
zase ze me sesed.
Laska je hluboka strz
tak sebou nemel a drz
Dana I
Ted opravdu Dano ne,
prave snidam Danone.
Dana II
Vzdycky, kdyz jsem na Dane,
musim myslet na dane.
Z obratu i prijmu,
tak ho radsi vyjmu.
Snecek
Snecku, snecku, vystrc ruzky,
dokud drzim v ruce nuzky.
Rukavice
Nasel jsem ja na ulici,
sedmiprstou rukavici.
Je to smula, Bozi trest,
kdyz mam prstu jenom sest ?
Socha
V parku stoji socha
devcete a hocha.
S neskryvanou rozkosi
kazdou noc tu sousosi.
Nadezda
Divna holka Nadezda,
dela fory, nacez da.
Jana
Jsi jen jedna z mnoha Jan,
s kterou jsem sel do hajan.
Marta
Osud divne micha karty,
zase lezim vedle Marty.
Hezka je i po capartech,
umru s jmenem Marta na rtech
Eliska
Leta patram po kraji,
kde Elisky davaji
dobrou noc.
Zdenek
Po ulici kraci Zdenek
a je cely od pismenek.
Vpredu, vzadu, proste hruza,
posrala ho v letu muza.
O obraze
Obraz visi na skobe
a ta skoba se vikla,
stejne ja visim na tobe
a ty jsi na to zvykla.
Petra
Nalakal jsem slecnu Petru
na svych sedm centimetru.
Nyni veli Petra slezt
a jit hledat zbylych sest.




Žádné komentáře:

Okomentovat